ForceOfPoland

Gildia "ForceOfPoland"


#1 2011-02-01 21:53:41

 SaliPL

Master

13470991
Call me!
Zarejestrowany: 2011-01-31
Posty: 10
Punktów :   
WWW

Poradnik

Witam Żeby ułatwić Wam granie w Aike postanowiliśmy stworzyć poradnik,w którym opiszemy questy, potwory,itemsy,clasy,mounty,prany,crafting itp.Mamy nadzieję że będzie Wam pomocny.^^ Pozdrawiam-SaliPL

Offline

 

#2 2011-02-03 02:40:00

 Justi

Moderator

Zarejestrowany: 2011-01-31
Posty: 10
Punktów :   
WWW

Re: Poradnik

Witam wszystkich serdecznie^^ poniżej zamieszamy poradnik mając nadzieję,że będzie Wam pomocny ^^.
Zaczniemy od krótkiej charakterystyki postaci:mamy do wyboru 6 clas:Warriora,Paladyna,Warlocka,Clerica,
Riflemana oraz Dual Gunnera.Każda z w/w postaci ma swoje plusy i minusy:
Warrior-Zalety:Dobra obrona.     
Dobre umiejętności ogłuszania.                                                         
Dobry AoEs.                                                            http://aika.gpotato.com/images/wallpaper/warrior_t.jpg
Wady:Słaby na magiczne ataki.                                                       
Podstawowe atrybuty:Siła,Konstytucja.                                                 
Dodatkowe atrybuty:Atak fizyczny.

Lista Skilli Warriora:

Revitalize   
Regeneruje zdrowie o 1% co sekundę.
Cel:własny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 120 - Utrzymanie: 60
Poziom umiejętności    1
Poziom Req.    1
Koszt many    10

Sparowanie(Parry)
Blokuje następny atak.
Cel:własny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 12 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1
Poziom Req.    1
Koszt many    10

Tier 1:
Cięcie(Slash)   
Zadaje obrażenia.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 6 - Utrzymanie: efekt oddanych.
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    1    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60
Koszt many    13    16    22    28    34    42    51    62    75    91    110    130    154    178    206    237
Atak    28    33    45    58    71    88    106    130    157    190    229    271    320    371    430    494

Opłaty(Charge)   
Opłaty w realizacji celu,do czynienia szkody i powodowania paraliżu.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown Lv. Dependent - Utrzymanie: 3 sekundy
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40
Koszt many    30    41    51    63    79    95    115    139    169    203
Atak    13    17    22    27    34    41    50    60    73    88
Cooldown    20    20    19    19    18    18    17    17    16    14
Zakres    8    8    9    9    10    10    11    11    12    12

Armor Break   
Zadaje obrażenia i obniża jej/jego fizyczną obronę.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 12 - Utrzymanie: 12
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    6    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46    50    54    58    62    66
Koszt many    23    30    37    46    56    68    83    100    121    144    170    200    213    266    n / a    n / a
Atak    47    62    77    95    117    142    172    209    253    300    354    416    482    556    n / a    n / a
Fizyczna obrona    -54    -71    -89    -111    -141    -172    -208    -252    -305    -363    -427    -511    -605    -701    -802    -903

Prowokacja(Taunt)
Wyśmiewanie się
Cel:wroga jednostka,zmusza do ataku na użytkowników i zwiększa poziom zagrożenia.
Cooldown: 12 sekund
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68
Koszt many    18    23    28    34    41    49    59    71    83    97    113    129    148    166    185    206
Threat Level    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16

Berseker   
Cel:Self-Buff,który zwiększa P. Attack Speed i M. ale obniża D. Rate. Trwa 10 minut.
Cooldown: 6 sekund Czas rzucania: 2 sekundy
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46    50    54    58    62    66    70
Koszt many    76    94    112    135    162    194    231    270    316    363    416    473    526    585    651    720
Atak P. Raised    13    15    18    22    26    31    36    41    48    56    64    72    81    90    103    127
Speed M. Raised    3    3    4    4    5    5    6    6    7    7    8    8    9    9    10    10
Oceń D. Obniżenie    1    1    2    2    3    3    4    4    5    5    6    6    7    7    8    8

Blade Storm   
Zadaje obrażenia jednostkom wroga wokół użytkownika w 4m.
Cooldown:20 sekund
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72
Koszt many    67    84    103    125    151    184    223    265    313    370    428    495    565    635    715    804
Atak    129    162    199    241    291    353    428    510    602    711    823    952    1086    1221    1375    1546

Tier 2:
Howl of Glory
Cel:Party-buff,który zwiększa Max HP i MP i HP oraz poziom odzysku MP.Trwa 10 minut.
Cooldown: 12 sekund Czas rzucania:Instant.
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    17    21    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61    65    69    73    77
Koszt many    54    66    78    94    113    136    160    187    218    250    287    324    360    401    446    492
Max HP Raised    215    262    313    376    452    542    640    748    873    1000    1148    1295    1441    1604    1784    1967
Max MP Podniesiona    107    131    156    188    226    271    320    374    436    500    573    646    720    802    892    983
Rec HP. Podniesiony    56    67    81    98    119    141    166    195    225    257    292    331    372    414    461    513
Rec MP. Podniesiony    28    34    41    49    60    71    83    97    112    128    146    166    187    208    231    257
   
Rozbicie(Smash)
Zadaje obrażenia i powoduje,że wróg zostaje ogłuszony.
Cooldown:Lv. W zależności Czas rzucania:Instant
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    19    23    27    31    35    39    43    47    51    55
Koszt many    84    103    124    150    182    220    260    307    358    413
Cooldown    30.    29s    28s    27s    26s    25s    24s    23s    22s    20
Atak    48    59    71    86    104    126    149    176    205    237
Liczba Knockbacks    1    1    2    2    3    3    4    4    5    5
   
Ukierunkowana moc.(Focused Might)
Skill pasywny,który zwiększa Atak fizyczny i Hit Rate.
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    21    25    29    33    37    41    45    49    53    57
Atak P. Raised    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40
Oceń H. Raised    2    4    6    8    10    12    14    16    18    20

Dragon Spirit
Pasywny skill zwiększający Max HP i odzyskuje% z HP Recovery Rate co 8s podczas walki.
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59
Max HP Raised    35    70    105    140    175    210    245    280    315    350
% Odzysku    5%    10%    15%    20%    25%    30%    35%    40%    45%    50%
   
Howl of Valor
Party-buff,który zwiększa STR, AGI i INT.Trwa 10 minut.
Cooldown: 12 sekund Czas rzucania: Instant
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61    65    69    73    77    81    85
Koszt many    117    141    170    203    240    281    327    375    431    486    540    602    669    738    810    890
Statystyki Raised    3    6    9    12    15    18    21    24    27    30    33    36    39    42    45    48
   
Trzęsienie ziemi(Earthquake)
Zadaje obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu 5 metrów i zmniejsza ich prędkość przemieszczania się przez 6 sekund.
Cooldown: 20 Czas rzucania: Natychmiastowy
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63    67    71    75    79    83    87
Koszt many    139    167    203    246    290    343    399    462    536    603    677    761    853    948    1053    1170
Atak    214    257    313    378    446    527    614    711    814    927    1042    1170    1312    1458    1620    1800
Move Speed Redukcja    20    22    24    26    28    30    32    34    36    38    40    42    44    46    48    50

Tier 3:   
Howl of Wrath
Zadaje obrażenia wszystkim wrogom w 6m i ogłusza je.
Cooldown: 60 Czas rzucania: Natychmiastowy
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68
Koszt many    103    125    151    178    209    243    281    323    364    409
Atak    240    290    350    414    488    566    656    750    848    952
Czas trwania ogłuszenia    1s    1s    2s    2s    3s    3s    4s    4s    5s    5s
   
Lionheart
Używane,gdy dotyczy umiejętności Berserk. Zwiększa atak i umiejętności krytycznej prędkości.
Cooldown: 6s Czas rzucania: 2
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    34    38    42    46    50    54    58    62    66    70    74    78    82    86    90    94
Koszt many    118    141    166    194    226    259    297    333    370    412    458    503    553    608    667    733
Wymagany Poziom Berserk.    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Wzrost Attack Skill    132    160    190    224    263    305    353    400    450    505    568    631    701    779    865    961
Zwiększ prędkość Crit    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20
   
Blizna(Gash)
Narzuca status na cel,który zmniejsza gojenie.
Cooldown:6s Czas rzucania:Natychmiastowy.
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92    96
Koszt many    68    81    98    119    145    172    204    240    278    321    367    412    465    522    582    646
Atak    36    43    52    63    77    91    108    127    147    170    194    218    246    276    308    342
Leczy odebrane Redukcja    30%    33%    36%    39%    42%    45%    48%    51%    54%    57%    60%    63%    66%    69%    72%    75%
   
Dragon Strike
Zadaje obrażenia i narzuca status wyciszenia przez 6 sekund.
Cooldown:30s Czas rzucania:Instant.
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92    96    99
Koszt many    239    282    332    385    447    511    578    648    730    816    906    1007    1119    1232    1355    1492
Atak    459    542    639    714    859    982    1111    1247    1404    1569    1742    1936    2151    2369    2507    2769
   
Shockwave
Przechodzi do obszaru docelowego i zadaje obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu 5 metrów.
Cooldown: 90 Czas rzucania: Natychmiastowy
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92    96    99
Koszt many    319    377    444    515    597    686    772    866    976    1090    1210    1345    1494    1645    1811    1993
Atak    700    828    976    1132    1312    1500    1696    1904    2144    2396    2660    2956    3284    3616    3980    4380

Paladin-Zalety:Dobra obrona.
Duża szybkość ataku.
Wady:Słaby na magiczne ataki.                                         http://aika.gpotato.com/images/wallpaper/paladin_t.jpg
Podstawowe atrybuty:Siła,Obrona.
Dodatkowe atrybuty:Konstytucja.

Lista Skilli Paladyna:

Tier 1:
Shield Smash   
Zadaje obrażenia i ogłusza wroga.
Cel: wróg Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 12 - Utrzymanie: 04/03
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    1    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60
Koszt many    18    22    31    39    48    60    73    88    107    130    157    184    218    252    292    336
Obrażenia (baza)    26    32    44    56    69    86    104    126    153    185    224    263    311    360    417    480
Stun Długość    3    3    3    3    3    3    3    3    4    4    4    4    4    4    4    4

Recover   
Leczy cel.
Cel:Przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 2 - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    4    6    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64
Koszt many    53    70    88    108    133    159    192    230    275    329    384    449    516    591    667    748
Kwota Healing    116    155    194    238    294    350    421    505    605    724    845    986    1134    1299    1466    1645

Divine Strike
Zadaje obrażenia fizyczne i spowalnia prędkość celu przez 6 sekund.Zadaje 150% więcej szkód demonom i nieumarłym.
Cel: Enemy Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 2 - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    6    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46    50    54    58    62    66
Koszt many    41    52    67    83    102    123    149    181    219    261    308    363    419    486    551    619
Obrażenia (baza)    68    86    111    138    170    205    248    302    365    435    513    605    699    807    918    1031
Zmniejszanie prędkości ruchu    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30

Prowokacja(Provoke)
Zwiększa poziom zagrożenia na wrogów, w odległości 4 metrów.
Cel: Enemy Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 12 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68
Koszt many    32    38    44    52    60    71    83    97    114    132    152    173    197    223    247    273
Zwiększony poziom zagrożenia    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16

Vanguard   
Zwiększa fizyczną i magiczną obronę,przy jednoczesnym obniżeniu Evasion(Dodge Rate).
Target: Self Taktowanie (s): Czas rzucania 3 - Cooldown 6 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46    50    54    58    62    66    70
Koszt many    75    93    114    139    166    199    239    286    337    394    458    524    601    674    750    833
Obrona    63    79    98    124    153    185    224    272    323    381    455    539    625    714    804    903
Magical Defense    49    61    76    96    120    146    176    214    254    300    359    427    495    565    639    718
Oceń Dodge Zmniejszona    1    1    1    2    2    2    3    3    3    4    4    4    5    5    5    6

Transference   
Dodaje Life Leech do ataków na czas
Target: Self Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 120 - Utrzymanie: 20-40
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48
Koszt many    56    68    84    101    121    146    174    208    243    284
Life Leech%    50%    55%    60%    65%    70%    75%    80%    85%    90%    100%
Czas trwania    20    22    24    26    28    30    32    34    36    40

Tier 2:
Challenge   
Zadaje obrażenia fizyczne i skupia uwagę przeciwnika na graczu.
Cel: Enemy Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 6 - Utrzymanie: 06/03
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    17    21    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61    65    69    73    77
Koszt many    44    54    65    79    97    117    139    164    194    224    260    296    334    376    422    470
Obrażenia (baza)    74    90    108    132    161    195    231    273    323    379    434    494    557    626    704    783
Czas trwania Focus    3    3    3    3    4    4    4    4    5    5    5    5    6    6    6    6

Wytrwałość(Perseverance)   
Self Buff,która zmniejsza obrażenia od 3 ataków.
Target: Self Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 12 - Utrzymanie: 12
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    19    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63    67    71    75    79
Koszt many    80    97    116    139    167    200    234    273    316    362    414    461    513    571    633    696
Redukcja obrażeń    30%    33%    36%    39%    42%    45%    48%    51%    54%    57%    60%    63%    66%    69%    72%    75%

Enrage
Umiejętność pasywna,która zwiększa zagrożenie.
Target: Self Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: 0
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    21    25    29    33    37    41    45    49    53    57
Zagrożeń generowanych    8    16    24    32    40    48    56    64    72    80

Benediction   
Skill pasywny,który zwiększa poziom HP i MP.
Target: Self Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: 0
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59
Hit Points    65    130    195    260    325    390    455    520    585    650
Mana Points    45    90    135    180    225    270    315    360    405    450

Martyr
Procent obrażeń wyrządzonych członkom drużyny zostaje skierowany do Ciebie.
Cel: Strona Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 20 - Utrzymanie: 3min
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61    65    69    73    77    81    85
Koszt many    112    134    161    193    228    267    311    356    409    461    514    572    636    701    770    846
Procent uszkodzenia    30    32    34    36    38    40    42    44    46    48    50    52    54    56    58    60
Max reżyserii szkody    1117    1340    1613    1933    2282    2666    3110    3564    4085    4608    5135    5717    6358    7007    7698    8457

Divine Ward   
Self buff,który nie uwzględnia efektów(w tym szkody)umiejętności.
Target: Self Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 300 - Utrzymanie: 0
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63
# Wyświetleń zablokowany    2    3    4    5    6    7    8    9    10    12

Tier 3:
Judgment   
Silences wrogów 3s i zadaje obrażenia w odległości 4 metrów.Zadaje 150% więcej szkód demonom i nieumarłym.
Cel: Enemy Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 12 - Utrzymanie: 3
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92
Koszt many    199    240    290    341    404    468    542    620    702    788    887    991    1102    1223    1359    1509
Uszkodzenia fizyczne    306    369    447    525    621    720    834    954    1080    1212    1365    1524    1695    1881    2091    2322

Reflect Blow   
Odzwierciedla procent szkody z powrotem do przeciwnika od jednego ciosu.
Target: Self Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 20 - Utrzymanie: 20
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    34    38    42    46    50    54    58    62    66    70
Koszt many    240    291    347    408    480    555    644    729    819    920
Procent odzwierciedlenie    100    110    120    130    140    150    160    170    180    200

Deliverance   
Zużywa manę by uleczyć cel.
Cel:Przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania 1,5 - Cooldown 20 - Utrzymanie: 0
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72
Koszt many    Wszystkie    Wszystkie    Wszystkie    Wszystkie    Wszystkie    Wszystkie    Wszystkie    Wszystkie    Wszystkie    Wszystkie
Procent many przekształconej na leczenie:    100    110    120    130    140    150    160    170    180    200

Defiance   
Zwiększa odporność i poziom zagrożenia przez 30sek.
Target:Self Taktowanie (s): Czas rzucania 1,5 - Cooldown 120 - Utrzymanie: 30
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    38    42    46    50    54    58    62    66    70    74
Koszt many    286    337    394    458    524    601    674    750    833    927
Odporność    37    41    45    50    56    62    68    74    81    89
Zagrożenie    50    55    60    65    70    85    80    85    90    100

Onslaught
Zwiększa atak fizyczny,prędkość poruszania się o 10 i dodaje obrażenia przez 40 sekund.
Target:Self Taktowanie (s):Czas rzucania 1,5 - Cooldown 180 - Utrzymanie: 40
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92    96    99
Koszt many    521    608    710    816    935    1064    1184    1317    1466    1621    1781    1957    2149    2361    2593    2781
Atak fizyczny    68    78    90    104    118    134    150    166    186    208    232    258    292    334    380    456
Procent obrażenia    60%    62%    64%    66%    68%    70%    72%    74%    76%    78%    80%    82%    84%    86%    88%    90%

Aegis   
Zwiększa obronę fizyczną i magiczną oraz regeneracji HP przez 40sec.
Target:Self Taktowanie (s):Czas rzucania 1,5 - Cooldown 180 - Utrzymanie: 40
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92    96    99
Koszt many    416    487    568    652    748    851    947    1053    1172    1296    1425    1565    1719    1889    2074    2224
Fizyczna obrona    893    1054    1243    1483    1735    1997    2269    2550    2869    3243    3656    4117    4604    5101    5694    6451
Magical obrony    703    830    977    1169    1370    1579    1801    2030    2284    2583    2916    3285    3678    4097    4577    5216
HP co 2 sekundy    73    86    100    115    132    149    167    185    206    228    251    275    301    329    358    391

Warlock-Zalety:Zadaje duże obrażenia magiczne.
Wady:Słaba obrona.                                                                             http://aika.gpotato.com/images/wallpaper/warlock_t.jpg
Podstawowe atrybuty:Magiczny Attack,Magiczna Defensywa,Inteligencja.
Dodatkowe atrybuty:Szczęście.

Lista Skilli Warlocka:

Tier 1
Fireball   
Zadaje obrażenia za pomocą kuli ognia.
Cel:Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 1,5 - Cooldown 2 - Utrzymanie: On Film Effect
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    1    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60
Koszt many    40    50    68    85    106    130    158    192    232    281    340    401    473    549    636    731
Szkody    63    79    106    135    168    207    251    304    369    446    539    636    751    872    1009    1161

Enervate   
Umiejętność,która może powodować nieprzerwane uszkodzenia celu.
Cel:Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 6 - Utrzymanie: Na poziomie umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64
Koszt many    42    58    72    88    110    134    161    195    237    286    337    398    462    534    615    692
Szkody    23    31    40    49    61    74    89    108    131    158    186    220    225    295    337    382

Polymorph
Przekształcenie celu w królika na określony czas.
Cel:Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 40 - Utrzymanie: Na poziomie umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    6    10    14    18    22    26    30    34    38    42
Koszt many    54    70    88    109    134    162    196    238    288    342
Zmniejszenie Move Speed    2    4    6    8    10    12    14    16    18    20
Czas trwania (sekundy)    20    22    24    26    28    30    32    34    36    38

Lightning Orb   
Powoduje uszkodzenie i spowalnia cel.
Cel:Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 1 - Cooldown 1 - Utrzymanie: Na życie oddane
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68
Koszt many    44    56    69    859    105    126    153    185    224    264    311    362    418    482    541    608
Szkody    79    100    123    152    185    224    272    239    397    469    553    643    743    848    961    1080
Zmniejszenie Move Speed    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30
Zmniejszenie Odporności na Błyskawice    3    3    3    3    4    4    4    4    5    5    5    5    6    6    6    6

Mana Shield   
Selfbuff,dodaje część obrażeń do MP.
Target:Self Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 60 - Utrzymanie: Na poziomie umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46    50    54    58    62    66    70
Koszt many    178    222    273    355    425    508    611    733    916    1070    1318    1509    1732    1994    2219    2466
Redukcja obrażeń    30    32    34    36    38    40    42    44    46    48    50    52    54    56    58    60
Koszt MP    2.25    2.20    2.15    2.10    2.05    2.00    1.95    1.90    1.85    1.80    1.75    1.70    1.65    1.60    1.55    1.50

Hellfire   
Zadaje obrażenia od ognia i ogłusza cel.(stun)
Cel: Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 40 - Utrzymanie: Na życie oddane
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72
Koszt many    122    153    188    228    276    335    405    289    576    681    790    914    1052    1182    1328    1494
Szkody    213    265    327    397    481    583    705    851    1004    1185    1377    1593    1820    2060    2314    2603
Dodatkowe debuff szkody Fireball    107    133    164    199    241    292    353    426    502    593    689    797    910    1030    1157    1302
Stun (sekund)    3    3    3    3    3    3    3    3    3    3    3    3    3    3    3    3

Tier 2:
Aetheric Shackles   
Zadaje obrażenia i narzuca status milczenia.(silence)
Cel: Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 60 - Utrzymanie: Na życie oddane
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    17    21    25    29    33    37    41    45    49    53
Koszt many    109    134    161    195    237    288    342    404    476    531
Szkody    104    128    154    187    227    275    328    387    457    529
Silence (s / Podwójna jeśli celem jest casting, gdy dotyczy)    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12
obrażeń słaby (Dodaje, jeśli cel otrzyma debuff z słaby)    21    26    31    37    45    55    66    77    91    106

Black Harvest   
Powoduje uszkodzenia i absorbuje procent obrażeń(HP Absorb Skill).
Cel: Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 20 - Utrzymanie: Na życie oddane
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    19    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63    67    71    75    79
Koszt many    96    116    141    171    208    250    296    350    408    472    546    615    691    777    871    967
Szkody    173    210    255    309    375    453    536    633    738    854    980    1113    1250    1406    1575    1749
Damage dealt to be leeched    100%    105%    110%    115%    120%    125%    130%    135%    140%    145%    150%    155%    160%    165%    170%    175%
Enervate damage bonus (Adds if target is debuffed with enervate)    35    45    51    62    75    91    107    127    148    171    196    223    250    281    315    350
Effect of heals decreased(%/6 Seconds - PvP Effect)(% / 6 sekund - Wpływ PvP)    25%    28%    31%    34%    37%    40%    43%    46%    49%    52%    55%    58%    61%    64%    67%    70%

Mana Torrent   
Pasywna umiejętność,która zwiększa magiczny atak kosztem dodatkowych MP.
Target:Self Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: Passive
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    21    25    29    33    37    41    45    49    53    57
Magic Attack wzrosła o    5    10    15    20    25    30    35    40    45    50
Dodatkowy koszt MP    3    6    9    12    15    18    21    24    27    30

Meditate
Umiejętność pasywna,która zwiększa poziom MP oraz regenerację MP.
Target:Self Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: Passive
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59
MP wzrosła o    80    160    240    320    400    480    560    640    720    800
MP Recovery Rate wzrosła o    5    10    15    20    25    30    35    40    45    50

Shadow Fall   
Zadaje obrażenia przez określony czas.
Cel:Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 10 - Cooldown 12 - Utrzymanie: Na poziomie umiejętności:
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61
Obrażenia / 10 sekund    68    82    100    121    144    170    201    233    270    308
Enervate damage bonus(Adds if target is debuffed with enervate)    5    10    15    20    25    30    35    40    45    50

Soul Trap   
Klątwa,która zadaje obrażenia po pewnym okresie czasu,lub gdy HP przeciwnika spadnie poniżej 40%.
Cel: Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 20 - Utrzymanie: Na poziomie umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    28    31    35    39    43    47    51    55    59    63    67    71    75    79    83    87
Koszt many    255    309    375    456    536    633    738    854    987    1113    1250    1406    1575    1749    1944    2159
Obrażenia(do wszystkich przeciwników w odległości 4 metrów)    340    421    500    604    714    844    984    1138    1306    1484    1666    1874    2100    2332    2592    2878
Enervate damage bonus(Adds if target is debuffed with enervate)    34    41    50    60    60    71    84    98    114    148    167    187    210    233    259    288

Tier 3:
Aether Flare   
Zadaje obrażenia za pomocą 3 Magic Balls of Pure Mana bardzo szybko,i usuwa 2x umiejętności obronne, takie jak Divine Ward.
Cel:Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 6 - Utrzymanie: Na poziomie umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92
Koszt many    359    433    523    617    728    846    979    1127    1266    1422    1599    1789    1986    2206    2451    2722
Szkody    378    457    551    651    768    893    1033    1180    1335    1500    1687    1887    2095    2323    2585    2872

Nightmare   
Usypia wszystkich przeciwników w odległości 5 metrów.
Cel: Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 120 - Utrzymanie: Na poziomie umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    36    40    44    58    52    66    60    64    68    72
Koszt many    561    677    798    942    1094    1266    1455    1635    1838    2067
Czas uśpienia (sekundy)    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40

Rend Soul   
Narzuca efekt spowolnienia,a także zmniejsza fizyczną i magiczną obronę.
Cel:Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 40 - Utrzymanie: poziom umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    38    42    46    54    60    62    66    70    74    68

Mass Teleport   
Teleportuje wszystkich członków drużyny w promieniu 10m do zapisanej lokalizacji.
Cel własny Taktowanie (s): Czas rzucania 6s - Cooldown 600s - Utrzymanie: 0
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    40    44    48    52    66    60    64    68    72    76
Koszt many    1697    1982    2317    2820    3232    3779    4203    4675    5203    5909
Maksymalna liczba miejsc    1    2    3    4    5    5    5    5    5    5

Meteor   
Zadaje magiczne obrażenia i ogłusza wszystkie cele w promieniu 6 m przez 5 sekund.
Cel:Hostile Taktowanie (s): Czas rzucania 8s - Cooldown 300s - Utrzymanie: 0
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    40    44    48    52    66    60    64    68    72    76
Koszt many    1607    1898    2239    2601    3009    3463    3891    4371    4916    5498

Cleric-Zalety:Potężne uzdrawianie gracza/y
Silne buffy
Umiejętność wskrzeszania(Resurrection)                                   http://aika.gpotato.com/images/wallpaper/cleric_t.jpg
Wady:Słaba obrona        
Podstawowe atrybuty:Atak Magiczny,Inteligencja
Dodatkowe atrybuty:Obrona Magiczna,Szczęście

Lista Skilli Clerica:

Insight
Rozświetla wybrany obszar w promieniu 6 metrów i pokazuje ukrytych wrogów.
Cel:teren Taktowanie (s):Czas rzucania instalnt - Cooldown 6 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1
Poziom Req.    1
Koszt many    10

Purify   
Zdejmuje jedno szkodliwe przekleństwo z sojusznika.
Cel:przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 1 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1
Poziom Req.    1
Koszt many    50

Tier 1:
Holy Arrow   
Zadaje obrażenia.Więcej szkody demonom i nieumarłym.
Cel: wróg Taktowanie (s): Czas rzucania 1,5 - Cooldown 2 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    1    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60
Koszt many    33    41    56    70    88    109    132    161    194    235    284    334    394    457    530    609
Obrażenia (baza)    53    65    87    111    139    173    209    255    308    373    450    530    626    725    841    966
Szkody
(Demony,nieumarli)    80    99    134    173    220    277    339    418    511    627    765    912    1089    1276    1497    1739

Cure   
Leczy cel.
Cel:przyjazny Taktowanie (s):Czas rzucania 1 - Cooldown 1 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64
Koszt many    46    61    77    94    116    139    167    200    240    287    335    391    449    514    585    651
HP uzdrowiony    93    124    155    190    235    280    337    404    484    579    676    789    907    1039    1173    1316

Angelic Armor   
Pochłania uszkodzenia fizyczne.Zmniejsza fizyczne uszkodzenia powierzchni o 25% i wchłania resztę.
Cel: przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 20 - Utrzymanie: 60(breaks if absorption ends)
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    6    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46    50    54    58    62    66
Koszt many    175    228    286    353    434    526    636    770    934    1109    1308    1536    1778    2052    2333    2623
Damage absorbed    438    570    714    882    1086    1314    1590    1926    2334    2772    3270    3840    4446    5130    5832    6558

Bless   
Zwiększa atak fizyczny i magiczny.
Cel: przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 2 - Utrzymanie: 600
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68
Koszt many    98    122    151    190    236    285    342    409    497    598    708    834    965    1109    1262    1429
Atak fizyczny    +13    +16    +20    +24    +28    +34    +40    +48    +56    +64    +74    +86    +98    +111    +124    +145
Magiczny atak    +17    +21    +25    +31    +37    +44    +52    +61    +72    +83    +96    +111    +127    +143    +160    +187

Rejuvenate   
Leczy cel co 2 sekundy.
Cel: przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 2 - Utrzymanie: 10
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46    50    54    58    62    66    70
Koszt many    103    128    157    191    229    274    328    395    463    542    630    721    827    927    1032    1146
HP uzdrowiony    42    52    63    77    92    111    133    159    187    219    254    291    331    374    417    463

Resurrect   
Wskrzesza cel z określoną ilością HP i MP.
Cel:członek drużyny Taktowanie (s): Czas rzucania 5 - Cooldown poziom umiejętności w oparciu - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48
Koszt many    222    274    359    429    518    621    744    943    1103    1286
HP / MP    10%    20%    30%    40%    50%    60%    70%    80%    90%    100%
Cooldown    33s    30.    27s    24s    21s    18s    15s    12s    9s    6s

Tier 2:
Haste   
Zwiększa szybkość celu.
Cel:przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 3 - Utrzymanie: 600
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    17    21    25    29    33    37    41    45    49    53
Koszt many    159    208    248    297    358    429    521    625    734    891
Przenieś przyrostu    +5    +6    +7    +8    +9    +10    +11    +12    +13    +15

Holy Signet   
Zadaje magiczne obrażenia co 2 sekundy i powoduje podatność na świętą magie na wszystkich wrogów w promieniu 4 metrów.
Cel: wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 12 - Utrzymanie: 12(breaks when target reaches 1HP)
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    19    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63    67    71    75    79
szkody Magic    36    44    53    65    78    95    112    132    154    178    204    232    261    293    329    365

Exalt   
Zwiększa poziom leczenia i zmniejsza MP wymagane na umiejętności leczenia.
Cel: własny Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: zawsze
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    21    25    29    33    37    41    45    49    53    57
poziom Cure    +30    +60    +90    +120    +150    +180    +210    +240    +270    +300
Koszt many    -10%    -12%    -14%    -16%    -18%    -20%    -22%    -24%    -26%    -30%

Shroud of Turin   
Zwiększa czas trwania buffów i zmniejsza MP wymagane do rzucenia zaklęcia(pasywne).
Cel:własny Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: zawsze
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59
czas trwania Buff    +2 Min.    +4 Min.    +6 Min.    +8 Min.    +10 Min.    +12 Min.    +14 Min.    +16 Min.    +18 Min.    +20 Min.
Buff MP kosztów    -10%    -12%    -14%    -16%    -18%    -20%    -22%    -24%    -26%    -30%

Healing Corona   
Odnawia HP wszystkich celów w odległości 6 metrów.
Cel: członek partii Taktowanie (s): Czas rzucania 3 - Cooldown 3 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61    65    69    73    77    81    85
Koszt many    291    350    421    504    594    695    811    929    1065    1202    1338    1489    1657    1826    2006    2204
Gojenie    441    530    638    764    900    1053    1229    1407    1613    1820    2027    2256    2510    2766    3039    3339

Holy Tempest   
Zadaje magiczne obrażenia na wszystkich przeciwników w odległości 4 metrów od celu.Większe obrażenia na demony i nieumarłych.
Cel: wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 3 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63    67    71    75    79    83    87
Obrażenia (baza)    284    344    416    504    596    702    820    948    1088    1236    1390    1562    1750    1944    2160    2398
Szkody
(Demony,nieumarli)    426    516    624    756    894    1053    1230    1422    1632    1854    2085    2343    2625    2916    3240    3597

Tier 3:
Rapture   
Odnawia manę wszystkich celów,w odległości 6 metrów na sekundę.
Cel: członek partii Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 180 - Utrzymanie: 10
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92
Koszt many    10    10    10    10    10    10    10    10    10    10    10    10    10    10    10    10
odzysku MP    109    130    165    193    225    274    314    367    409    455    506    575    632    694    762    881

Holy Intervention   
Uaktywnia się,gdy HP obiektu spadnie poniżej 50% lub gdy umiejętność się kończy.
Cel: własny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 20 - Utrzymanie: 60
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    34    38    42    46    50    54    58    62    66    70    74    78    82    86    90    94
Koszt many    292    351    412    481    560    641    735    824    917    1019    1133    1246    1369    1504    1652    1815
Gojenie    663    797    936    1094    1272    1457    1659    1871    2084    2315    2570    2831    3111    3419    3755    4124

Desperate Prayer
Cel jest odporny na wszelkie ataki,ale nie może używać umiejętności.
Cel:przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania 1 - Cooldown poziom umiejętności w oparciu - Utrzymanie: poziom umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72
Koszt many    372    472    552    643    783    897    1049    1168    1299    1446
Cooldown    180s    170s    160S    160S    150s    140s    140s    130    120s    120s
Czas trwania (w sekundach)    3    3    3    4    4    4    5    5    5    6

Penance   
Usuwa wiele pomocnych zaklęć z celu i zadaje magiczne obrażenia za każde usunięte zaklęcie.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania 1 - Cooldown 40 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    38    42    46    50    54    58    62    66    70    74
Koszt many    162    193    227    267    309    357    405    455    512    575
Czary usunięte    2    2    3    3    4    4    5    5    6    6
Szkody    360    428    504    593    686    792    900    1011    1137    1278

Archangel's Light
Wzmacnia broń by zadawała dodatkowe uszkodzenia demonom i nieumarłym.
Cel: przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 2 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76
Koszt many    519    607    708    834    965    1109    1262    1424    1591    1807
Szkody    +10%    +12%    +14%    +16%    +18%    +20%    +22%    +24%    +26%    +30%

Revelation   
Odnawia HP celu i anuluje wszystkie przekleństwa.
Cel:przyjazny Taktowanie (s): Czas rzucania 2 - Cooldown 3 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92    96    99
Koszt many    764    892    1041    1197    1371    1560    1737    1931    2150    2377    2612    2870    3152    3464    3803    4079
HP uzdrowiony    1737    2028    2367    2721    3117    3519    3948    4389    4887    5403    5937    6522    7149    7791    8499    9210

Rifleman-Zalety:Zdolność ukrycia się
Atak z dalekiego zasięgu   
Wady:Słaba obrona                                                                            http://aika.gpotato.com/images/wallpaper/rifleman_t.jpg
Wymaga pocisków do ataku     
Podstawowe atrybuty:Zwinność(szybkość)
Dodatkowe atrybuty:Atak fizyczny

Lista Skilli Riflemana:

Neutralizer   
Usuwa buff z celu.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Cast czasu 0.5s - Cooldown 12s - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1
Poziom Req.    1
Koszt many    10

Tier 1:
Countdown   
Zadaje fizyczne obrażenia od ataku i po 3 sekundach.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Cast czas 1s - Cooldown 6s - Utrzymanie: 3s
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    1    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60
Koszt many    29    36    49    62    76    96    116    140    171    207    249    294    347    403    467    536
Szkody    9    11    15    19    23    29    36    43    53    64    77    91    107    124    144    165
Damage(z opóźnieniem)    44    56    75    95    117    147    179    216    263    319    383    453    534    620    718    824

Rupture   
Zadaje obrażenia i redukuje obronę przez 20 sekund.
Cel: wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania Instant - Cooldown 6s - Utrzymanie: 20
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64
Koszt many    31    41    52    65    81    98    114    144    174    210    248    292    339    393    451    507
Szkody    40    54    68    84    105    154    188    194    228    274    324    381    443    513    585    661
Def. Zmniejszenie    28    38    48    60    76    94    115    139    168    203    239    282    337    394    453    515

Hollow Point   
Zadaje uszkodzenia fizyczne i dodaje dodatkowe krytyczne obrażenia do umiejętności.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Cast czas 2s - Cooldown poziom umiejętności w oparciu - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    6    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46    50    54    58    62    66
Koszt many    54    70    88    109    136    163    198    240    292    346    408    479    555    640    728    818
Szkody    131    170    213    266    330    397    482    585    709    843    992    1166    1350    1559    1772    1992
Crit Rate    25    27    29    31    33    35    37    39    41    43    45    47    49    51    53    55
Cooldown    12s    11s    10s    9s    8s    7s    6s    6s    6s    6s    6s    6s    6s    6s    6s    6s

Leg Shot   
Zadaje obrażenia i zmniejsza szybkość ruchu celu.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania Instant - Cooldown 12s - Utrzymanie: w oparciu o poziom umiejętności
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44
Koszt many    46    57    71    88    107    130    158    191    230    272
Obrażenia (baza)    65    81    101    126    173    185    225    273    329    389
Zmniejszenie prędkości    15    18    21    24    27    30    33    36    39    42
Utrzymanie    10    11    12    13    14    15    16    17    18    20

Stealth   
Sprawia,że jesteś niewidoczny i zmienia prędkość w zależności od poziomu umiejętności.
Cel:własny Taktowanie (s): Czas rzucania Instant - Cooldown 120s - Utrzymanie: w oparciu o poziom umiejętności
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46
Koszt many    23    29    35    43    51    61    74    88    104    122
Utrzymanie    30.    33s    36s    39s    42s    45s    48s    51s    54s    60.
Zmiana prędkości    -20    -15    -10    -5    0    +2    +4    +6    +8    +10

Hawk Eye   
Zwiększa Skill Attack w zależności od poziomu umiejętności.
Uwaga: Działa tylko na umiejętności z 1 drugiego lub wyższego Czas rzucania.
Cel: własny Taktowanie (s): Cast czas 1s - Cooldown 6s - Utrzymanie: 600s
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72
Koszt many    77    95    117    140    168    202    242    289    338    394    453    520    591    658    732    814
Wzrost Attack Skill    57    71    89    109    131    160    194    233    276    325    377    436    498    563    633    712
Sukces Skill Zwiększ prędkość    5%    8%    11%    14%    17%    20%    23%    26%    29%    32%    35%    38%    41%    44%    47%    50%

Tier 2:
Crimson Bullet   
Narzuca truciznę na cel,który zadaje obrażenia i zmniejsza efekt leczenia.
Cel: wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania Instant - Cooldown 6s - Utrzymanie: 6s
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9
Poziom Req.    17    21    25    29    33    37    41    45    49
Koszt many    76    92    112    136    166    200    240    282    322
Uszkodzenie bazy na sekundę przez 6 sekund    38    46    56    68    83    100    120    141    166
Leczy odebrane Zmniejszone o    50%    52%    54%    56%    58%    60%    62%    64%    66%

Eagle Eye   
Zwiększa Hit Rate i Crit Rate na 1 minutę
Cel: własny Taktowanie (s): Cast czas 1s - Cooldown 120s - Utrzymanie: 60
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    19    23    27    31    35    39    43    47    51    55
Koszt many    74    90    108    129    155    185    217    253    292    335
Hit Zwiększ prędkość    5    6    7    8    9    10    11    12    13    15
Zwiększ prędkość Crit    3    6    9    12    15    18    21    24    27    30

Concentration   
(Passive)Zmniejsza przerwy w atakach o procent i zwiększa celność.
Cel: własny Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: zawsze
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    21    24    29    33    37    41    45    49    53    57
Cast Przerwanie
Zmniejszone o    20%    32%    44 $    52%    60%    68%    76%    84%    92%    100%
Hit Rate
Wzrost przez    2    4    6    8    10    12    14    16    18    20

Sharpshooter   
(Passive)Zwiększa obrażenia krytyczne.
Cel:własny Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: zawsze
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59
Wzrost Crit Damage    10%    15%    20%    25%    30%    35%    40%    45%    50%    55%

Incendiary Round   
Zadaje obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu 4 metrów od celu i narzuca status ciszy przez 3 sekundy.
Cel: AoE Taktowanie (s): Czas rzucania 1.35 - Cooldown 12 - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61    65    69    73    77    81    85
Koszt many    123    150    182    220    262    310    366    422    490    558    629    706    795    885    984    1091
Szkody    187    228    277    334    399    471    555    642    744    849    956    1073    1208    1344    1495    1659

Ambush   
Zadaje obrażenia i oszałamia cel przez 5 sekund. Musi być w ukryciu do użycia.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Cast czas 0.25s - Cooldown 60 - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63
Koszt many    106    128    155    188    222    261    305    353    409    460
Szkody    327    397    476    578    682    803    938    1086    1245    1416

Tier 3:
Terminate   
Zadaje obrażenia celom,których HP jest poniżej 25%.
Cel: Enemy Taktowanie (s): Czas rzucania Instant - Cooldown 3 - Utrzymanie: w oparciu o poziom umiejętności
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92
Koszt many    128    155    187    221    260    302    350    402    452    508    571    639    709    788    875    972
Obrażenia    525    637    767    907    1068

Sonic Blast
Zadaje obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu 4m i narzuca status ciszy przez 6 sekund.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Cast czas 3s - Cooldown 40 - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    34    38    42    46    50    54    58    62    66    70    74    78    82    86    90    94
Koszt many    233    282    336    395    464    538    621    706    793    890    1001    1112    1236    1373    1526    1695
Szkody    554    672    800    941    1105    1280    1478    1680    1888    2120    2382    2648    2943    3269    3632    4035

Rifle Smash   
Zadaje obrażenia i przerywa atak przeciwnika.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania Instant - Cooldown 30s - Utrzymanie: oddanych na życie
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72
Koszt many    59    71    84    99    115    133    153    172    293    217
Szkody    182    219    259    305    354    410    468    529    595    669
Concussion Length    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15

Pinpoint Weakness   
Zmniejsza odporność celu na uniki i krytyczne obrażenia.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania Instant - Cooldown 6s - Utrzymanie: zależne od poziomu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    38    42    46    50    54    58    62    66    70    74
Koszt many    57    68    80    94    109    126    143    161    180    203
Czas trwania    12    14    16    18    20    22    24    26    28    30
Obniżenie stawki Dodge    5    7    9    11    13    15    17    19    21    25
Krytyczne zmniejszenie oporu    5    7    9    11    13    15    17    19    21    25
Zwiększenie progu Terminate    10%    12%    14%    16%    18%    20%    22%    23%    24%    25%

Deploy Turret
Wezwanie zautomatyzowanych wieżyczek,które automatycznie strzelają do wrogów.
Cel:własny Taktowanie (s): Cast czas 3s - Cooldown 120s - Utrzymanie: zależne od poziomu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76
Koszt many    362    422    493    566    650    739    822    914    1018    1126
Poziom Turret    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76
Czas trwania    40.    42s    44s    46s    48s    50.    52s    54s    56s    60.

Headshot   
Zadaje obrażenia i dodaje krytycznej prędkości uderzenia.
Cel: wrogie Taktowanie (s): Cast czas 5s - Cooldown 90 - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92    96    99
Koszt many    611    722    851    987    1143    1313    1476    1660    1866    2087    2317    2574    2859    3175    3526    3815
Szkody    1409    1665    1962    2277    2637    3015    3407    3830    4307    4815    5346    5940    6597    7263    7992    8802
Crit Rate    50    52    54    56    58    60    62    64    66    68    70    72    74    76    78    80

Dual Gunner-Zalety:Zdolność ukrycia się   
Średni zasięg ataków
Wysokie obrażenia
Wady:Słaba obrona   
Niski poziom HP                                                                      http://aika.gpotato.com/images/wallpaper/dualgunner_t.jpg
Duże zużycie MP
Wysokie koszty
Wymaga pocisków do ataku     
Podstawowe atrybuty:Atak fizyczny
Dodatkowe atrybuty:Zwinność(szybkość)

Lista Skilli Dual Gunnera:

Sidestep   
Uniknięcie następnego ataku.
Cel: własny Taktowanie (s): Cast czasu 0.5s - Cooldown 24s - Utrzymanie: 60
Poziom umiejętności    1
Poziom Req.    1
Koszt many    10

Tier 1:
Corrosive Round   
Zadaje fizyczne obrażenia i dodatkowe obrażenia po 3 sekundach.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Cast czas 1s - Cooldown 6s - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    1    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60
Koszt many    32    38    53    66    83    103    125    151    183    222    268    316    372    432    501    575
Damage(na cast)    10    12    16    20    26    32    38    46    56    68    82    97    115    133    154    177
Obrażenia(dodatkowe)    49    59    79    102    128    158    192    232    282    341    412    486    573    665    771    885

Poison Ivy   
Zadaje obrażenia fizyczne przez określony czas.
Cel: wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 20 - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    4    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64
Koszt many    38    53    65    80    99    120    145    176    214    258    305    359    416    483    554    624
Wykorzenienie czas    3s    3s    3s    3s    4s    4s    4s    4s    5s    5s    5s    5s    6s    6s    6s    6s
Szkody    18    24    31    38    47    57    69    84    102    123    145    171    198    230    263    297

Quicksilver   
Zwiększa szybkość ruchu o 10 i uniku przez określony czas.
Cel:własny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 150s - Utrzymanie: poziom umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    6    10    14    18    22    26    30    34    38    42
Koszt many    40    52    64    79    96    115    138    165    198    233
stawka Dodge    8    10    12    14    16    18    20    22    24    26
Czas trwania    20    22    24    26    28    30    32    34    36    40

Hot Shot   
Zwiększa obrażenia,ale powoduje,że trwałość broni zmniejsza się szybciej niż zazwyczaj.
Cel:własny Taktowanie (s): Cast czas 2s - Cooldown 6s - Utrzymanie: efekt oddanych
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    8    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68
Koszt many    70    87    107    131    157    189    226    271    324    378    442    508    582    662    737    819
Szkody    +10    +13    +16    +19    +22    +27    +32    +38    +44    +51    +59    +68    +78    +88    +99    +116

Stealth   
Ukrycie się przez określony czas i zmienia prędkość ruchu.
Cel:własny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 120s - Utrzymanie: poziom umiejętności w oparciu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    10    14    18    22    26    30    34    38    42    46
Koszt many    26    32    39    48    57    69    83    99    117    136
Ukrywanie czas    30.    33s    36s    39s    42s    45s    48s    51s    54s    60.
Szybkość jazdy    -20    -15    -10    -5    0    +2    +4    +6    +8    +10

Full Auto   
Powoduje fizyczne uszkodzenia celu.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 20 - Utrzymanie: oddanych na skutek
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    12    16    20    24    28    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72
Koszt many    113    141    174    211    255    311    376    454    536    632    734    850    976    1099    1236    1390
Szkody    174    217    268    325    393    479    579    698    824    972    1129    1308    1496    1690    1901    2138

Tier 2:
Foxglove   
Zmniejsza prędkość przemieszczania się i powoduje uszkodzenie celu co 2 sekundy.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 12s - Utrzymanie: 8s
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    17    21    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61    65    69    73    77
Koszt many    66    80    96    117    142    171    205    242    285    330    381    435    490    550    618    690
Szybkość     -15    -17    -19    -21    -23    -25    -27    -29    -31    -33    -35    -37    -39    -41    -43    -45
Szkody    41    50    60    73    89    107    128    151    178    206    238    272    306    344    386    431

Maelstrom   
Zadaje mieszane obrażenia za każdym razem,gdy cel jest trafiony na czas debuff.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 20 - Utrzymanie: 10s
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    19    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63    67    71    75    79
Szkody    26    31    37    44    53    63    73    86    100    115    131    148    166    186    208    231

Tiger Eye   
Zwiększa szybkość i krytyczne obrażenia(pasywne).
Cel:pasywny Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: zawsze
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    21    25    29    33    37    41    45    49    53    57
Krytyczny wskaźnik    +1    +2    +3    +4    +5    +6    +7    +8    +9    +10
Obrażenia krytyczne    +3%    +6%    +9%    +12%    +15%    +18%    +21%    +24%    +27%    +30%

Sirocco   
Zwiększa unik(pasywne).
Cel: pasywny Taktowanie (s): Czas rzucania 0 - Cooldown 0 - Utrzymanie: zawsze
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    23    27    31    35    39    43    47    51    55    59
Dodge rate    +3    +4    +5    +6    +7    +8    +9    +10    +11    +12

Black Rose   
Zwiększa krytyczne obrażenia.
Cel:własny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 240s - Utrzymanie: 120s
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    25    29    33    37    41    45    49    53    57    61
Koszt many    110    132    158    190    224    262    306    350    402    453
Krytyczny wskaźnik    +20    +23    +26    +29    +32    +35    +38    +41    +44    +50

Hemlock   
Zapobiega regeneracji many celu i zmniejsza jego manę o określoną wysokość co 2 sekundy.
Cel: wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 12s - Utrzymanie: 10s
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    27    31    35    39    43    47    51    55    59    63    67    71    75    79    83    87
Koszt many    76    92    111    134    159    188    219    253    293    330    370    416    467    518    576    640
Mana burned    112    134    163    195    230    270    314    361    411    466    522    584    651    720    796    880

Tier 3:
Crossfire   
Zadaje fizyczne uszkodzenia wszystkich przeciwników w promieniu 5 metrów.
Cel: ? Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 40 - Utrzymanie: efect oddanych na
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    32    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92
Koszt many    280    338    408    481    567    659    764    877    987    1110    1248    1395    1549    1721    1912    2123
Szkody    538    650    784    925    1091    1267    1469    1686    1898    2134    2400    2682    2979    3309    3677    4083

Concussive Shock   
Usypia przeciwnika i zadaje dodatkowe szkody w następnym ataku.
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 90 - Utrzymanie: zależne od poziomu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    34    38    42    46    50    54    58    62    466    70
Koszt many    86    104    124    146    171    198    230    260    293    328
czas trwania snu    10s    12s    14s    16s    18s    20    22s    24s    26s    40.
Dodatkowych szkód    230    280    333    393    460    534    616    700    788    884

Flashbang   
Zadaje obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu 3m i oślepia ich.
Cel: ? Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 120s - Utrzymanie: zależne od poziomu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    36    40    44    48    52    56    60    64    68    72
Koszt many    146    176    208    245    285    331    379    427    480    540
Szkody    244    294    347    409    475    551    631    712    800    900
Czas trwania Blind    3s    4s    5s    6s    7s    8s    9s    10s    11s    12s

Belladonna   
Zatruwa cel.(Poisons the target to deal a percentage of up to 3 healing skills received.)
Cel:wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 20 - Utrzymanie: zależne od poziomu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    38    42    46    50    54    58    62    66    70    74
Koszt many    123    152    180    211    244    283    320    360    404    454
Percent of Recovery Cured as Damage    100%    110%    120%    130%    140%    150%    160%    170%    180%    200%
Poison Duration    10s    15s    20    25s    30.    35s    40.    45s    50.    60.

Reload   
Przywraca czas odnowy wszystkich umiejętności i zmniejsza cooldown umiejętności na czas Reload.
Cel: własny Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 300s - Utrzymanie: zależne od poziomu
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76
Koszt many    216    252    295    338    388    441    491    546    608    672
Cooldown Reduction    25%    30%    35%    40%    45%    50%    55%    57%    59%    60%
Cooldown Reduction Duration    30.    40.    50.    60.    70.    80.    90.    100s    110s    120s

Heartbreaker   
Zadaje obrażenia i oszałamia cel przez 3 sekundy,za każdym razem obrażenia krytyczne dostaje na 10 sekund.
Cel: wrogie Taktowanie (s): Czas rzucania instant - Cooldown 40 - Utrzymanie: 10s
Poziom umiejętności    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16
Poziom Req.    40    44    48    52    56    60    64    68    72    76    80    84    88    92    96    99
Koszt many    319    376    444    515    597    685    771    867    975    1089    1211    1344    1494    1659    1842    1993
Szkody    613    723    853    990    1148    1313    1483    1668    1875    2095    2328    2585    2873    3163    3480    3833

To tyle jeśli chodzi o krótką charakterystykę postaci.(*Wybierajcie mądrze,gdyż możecie mieć tylko 3 aktywne postacie na 1 koncie).^^



Zmiana profesji.
(Advanced Class Change).


Na level'u 50 musicie wykonać kilka questów,które pozwolą Wam zmienić profesję Waszej postaci,ten poradnik pomoże Wam w tym.^^
Podstawowe wymagania: Level = 50,Pran wyekwipowany,być mieszkańcem nacji(citizen of the nation)której wykonujesz w/w questa.

Możecie odwiedzić Theletar Karimov w Cirrugor Square po questa "Promotion Test Notice" najpierw, ale nie jest to konieczne by rozpocząć questa na zmianę profesji,który zaczyna sie u Otto von Schroeder.
Quest Guide:


1szy quest: "Recommended to the Superior"
-Dostaniecie tego questa od Otto von Schroeder in Regenshein,powie Wam byście poszli do Captain Cromwell w the Great Hessian Tree.

2gi quest:"The Dimension's Essence"
-Zbierzcie 10 Dimension Essence od Maleye and Demonic Maleye niedaleko Tabor i Tabor Market potem wróćcie do Cromwell'a.

3ci quest: "The Letter of Recommendation"
-Wróćcie do Otto w Regenshein.

4ty quest: "For Lakia"
-Pokonajcie 20 każdego z Skull Spearmen, Skull Trooper, Skull Archer, oraz 10 Skull Wizard w the Defiled pasture potem wróćcie do Otto.

5ty quest: "Finding the Holy Grail"
-Znajdźcie  the Holy Grail Sanctus w Bogus Boxes w Algon.(pokonując ich).Zanieście go Otto.

6ty quest: "Punishing the Traitor"
-Pokonajcie (Sniper) Dagermark w Darkrane Forest potem wróćcie do Otto.

7ty quest: "Maximum XP"
-Uzyskajcie maksymalną liczbę XP,nie będziecie w stanie osiągnąć 51 level'a póki nie wrócicie do Otto.

8ty quest: "Giving Donation"
-Przynieście 200,000 gold dla Otto.

9ty quest:Nazwa tego questa będzie taka sama jak nazwa Waszej nowej profesji.Otto wyśle Was do odpowiedniego trenera(the appropriate skill trainer) w Regenshein,kiedy ukończycie w/w questy osiągniecie level 51,oraz nową profesję i stat points do rozdzielenia dla Waszej postaci.^^

Teraz możecie awansować z:
Original Class         to(na)            Advanced Class             Favorite Stats
Paladin                 to(na)              Templar                       Constitution
Warrior                 to(na)              Conqueror               Strength / Constitution
Rifleman                 to(na)              Sniper                       Agility
Dual Gunner         to(na)              Pistoleer                       Agility
Cleric                 to(na)              Saint                       Intelligence (Support) or CON / INT (PvP)
Warlock                 to(na)              Arcanist                       Intelligence





Questing for the Mount(Quest na Mounta)

Ten quest znajduje sie w Cirrugor u Sir Ruffingtona.Wymagany lv40.
1. Wise Choice - Decide to quest for the mount skill and mount.(Podjecie wyzwania na zdobycie mounta poprzez wykonanie questow).W Cirrugor.
2. Learn the Skill With Quest - Verify you will quest for your mount.(Potwierdzenie podjecia wyzwania).W Cirrugor.
3. Getting Used to the Speed - Należy pokonać 40 Sanja Sparks, które znajdują się w Sanja Flats w Tabazra Desert.Po wykonaniu questa wracamy do Cirrugor.
4. Patience Test-Należy zdobyć "holy water of fusion" który wypada po zabiciu:Capricorn Guards,Capricorn Wizards lub Capricorns Warriors.Którzy znajdują się w Corniton Summit w Mt Hessian.Po wykonaniu questa wracamy do Cirrugor.
5. The Skull of the Devil - Należy zdobyć:skulls of Vicious Marquis i Gressil znajdujące sie w:the Marauder Hold i Marauder Cabin Elite dungeon.Oba dungeony znajdują się w Celestine Caverns,na północ od Amarkand.Po wykonaniu questa wracamy do Cirrugor.
6. Letting Go of Curse - Należy wezwać i pokonać the Orhan.Jego kości znajdują się niedaleko Steichen w the Defiled Pasture niedaleko Mt Hessian.Po wykonaniu questa wracamy do Cirrugor.
7. Expensive Material - Należy dać "Sir Ruffington"owi" 2 Pure Auralars i 5 Rubicine D.
8. Special Magic Tools - Należy zdobyć the mane od Macangi,który znajduje się w the Lost Mines Hard dungeon.Oraz zakupić Skill Gem,który kosztuje około 300,000 gold(Wliczając podatek)od Jeweler Sophia w Cirrugor.
9. Caelium of Blessing -Należy znaleść w Valley of the Void w Amarkand 3 Blue Caeliums of Blessing,które pojawiają się losowo na mapie.Po wykonaniu questa wracamy do Cirrugor.
10. Artificial Monster -Należy udać się na Joshua Farm w Verband,gdzie znajduje się the Totem of Test i pokonać 6 potworów,z których wypadają Trial Coins.Potwory w kolejności to:Manufactured Darkness Soul, Manufactured Death Knight, Manufactured Watchman Claws, Manufactured Plateau Golem, Manufactured Death Cube and Manufactured White Lion Clan Fanatic.Po pokonaniu potworów i zdobyciu 6 Trial Coins wracamy do Cirrugor.
11. Order for Subjugation -Należy pokonać:30 Red Lion Soldiers, 30 Red Lion Magicians and 30 Red Lions Musketeers.Można ich znaleźć w Tagoul.Po wykonaniu questa wracamy do Cirrugor.
10.Sir Ruffington w Cirrugor.Poprosi o dotacje w wysokości 150,000 gold.

I to by było na tyle jeśli chodzi o questa na mounta życzę wszystkim powodzenia  .

Ostatnio edytowany przez Justi (2011-04-14 18:11:49)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.jaruga.pun.pl www.ezt.pun.pl www.diablo-2.pun.pl www.hssnysa.pun.pl www.ega.pun.pl